OlIwIeRkOwO-AmElKoWe PsOtY
Wyprawy,przeprawy... 2006-04-26

Kiedyś życie musiało wrócić do "normy" po tym tragicznym i bardzo bolesnym przeżyciu. Nie jest tak jak bylo kiedyś,lecz chyba tak już nigdy nie będzie,i chociaż czuję w sercu straszny ból,to dla Oliwierka musialam szybko stanąć na nogi i zacząć żyć jak się należy. Tak więc dzieki mojemu synkowi mialam ekspresowa przeprawę przez cierpienie i zaczeły się wiosenne wyprawy.

Dziś był rozśpiewany,pachnący i cieplutki mazurski las.Jutro planujemy po raz kolejny plac zabaw.Trzeba korzystac z cudownej pogody.

A oto moje fotkowe zdobycze:


Zdjęcia 2006-04-22

Dziś podaję tylko link WiOsEnNy OLiŚ


Mój maly-wielki pocieszyciel 2006-04-20

Tak samo jak rok temu Oliwierek jest dla mnie największym ukojeniem mojego bólu To dzięki niemu,ciepełku jego serduszka jakoś sie trzymam.A on wszystko rozumie.Ociera mi łzy kiedy płaczę,przytula i głaszcze kiedy jestem smutna.I jest od tego czasu bardzo grzecznym dzieckiem.

A oto i mój pocieszyciel w calej okazalości



[*] 2006-04-16

Zaczynam nienawidzieć Świąt Wielkanocnych!!I to bardzo.

2005r-Wielkanocny poranek- umiera mój najukochanszy dziadek Staś

2006r-Wielki Piątek-w wypadku samochodowym ginie mój brat cioteczny Radek.Miał 24lata i bardzo dużo planów na przyszłość.Zawsze uśmiechnięty,zabawny,dobry człowiek!

Dlaczego????????Boże dlaczego???????????????????

Nie mam sily,nie mam łez.Tylko ból,straszny BÓL!!

[*]


Wiosenne porządki i król wysokości 2006-04-11

Ostatnio mam mało czasu na to,zeby coś napisać,gdyż świąteczne porzadki są teraz górą :((( a z moim żywiołowym dzieciem idzie mi to bardzo mozolnie i jest bardzo męczące,zwłaszcza,że moje dziecko ogromnie ostatnio polubiło wszelkiego rodzaju wspinaczki.Wszystkie stołki,stołeczki,kanapy,ławy,szafeczki nocne są jego!!!jest jeszcze wiele niebezpiecznych kombinacji,przy których mi włos na głowie się jeży,a on jest bardzo szcześliwy!!1 dla Oliwierka widocznie wdrapanie się na jeden z wyżej wymienionych obiektów,to powod do dumy,bo gdy tylko zdobędzie "szczyt" słyszę bardzo glośne :Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mamaaaaaaaa hahahahaha!!!!!! A ja wtedy pedzę co sił w nogach ze strasznym widokiem przed oczami. I tak biegam sobie z pokoju do pokoju pilnuję go-myję okna,pilnuje go-wycieram kurze,pilnuję go-piorę dywany nie wspomnę już nic o tym,że w jednej szafce ułożę,biorę się za drugą,to już z pierwszej wszystko na podłodze-a to żeby mi się nie nudziło!Dba o mnie to moje dziecko!!!I tak kończę kiedy synuś śpi,a póżniej wykończona padam na nos!!!

Tak czy siak,i tak z nas niezły duecik

Prawda???

A tak wogóle,to takie z niego niewiniątko!!!

:))))))))))))))))))

A tu jako "król wysokości"


Dzień za dniem 2006-04-04

Codziennie patrzę na rozkoszną bużkę mojego synka,widzę jak się śmieje,czuję jak przytula mnie mocno za szyję,jak kladzie główkę w zagłębieniu mojej szyji.Codziennie jego słodziutkie usteczka lądują na moich.mogę patrzeć jak śpi,uczy sie......dlatego jestem najszczęśliwszym czlowiekiemna świecie.Bóg podarował mi najpięknieszy dar -mój CUD

Kiedy widzę jak mój synek staje się taki samodzielny,jak już dużo rozumie,to ogarnia mnie panika,że niedługo będę pakowała mu kanapki do szkoły (przypomniała mi się teraz reklama pewnego sklepu,gdzie chlopiec zapina swój tornister do szkoły :))))

Dziś przygotowałam wszystko do kąpieli,napuściłam wodę,rozebrałam Smyka i poszłam po recznik,przychodzę i widzę jak mój Urwis wciera w swój brzuszek i bużkę tonę sudocremu (2 dni wcześniej widzial,jak balsamuję się po kąpieli)Oczywiście schował się w kąt.


A do tego nauczył się dość zręcznie popijać wode z butelki

Codziennie około 2 godziny spedzamy na dworzu.Dzieć biega,szaleje,krzyczy i piszczy.Uwielbia też obecność innych dzieci.Bardzo przyzwyczail się do tych godzin spędzonych na świezym powietrzu i na balkonie,bo któregoś dnia było pochmurno i wietrznie,wiec czekalam aż się wypogodzi,żeby zabrać go na podwórko.Niestety mój synek przychodził,brał mnie za rekę,podprowadzał pod drzwi i zaczynał płakać.Wiec musialam szybko go ubrać i biegem na podwórko ;)))


Lilypie Kids Birthday tickersLilypie Kids Birthday tickers
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]