Specjalnie dla Ani... | OlIwIeRkOwO-AmElKoWe PsOtY
Specjalnie dla Ani... 2006-06-16

...nowa notka ;))))))(coby wypić kawkę i zjeść ciasteczka)

Pogoda cudowna,dzieć rozbiegany,szczęśliwy,całe dnie spędzamy na dworzu,wieczorem przytulanko z P. ;)))) i czasu na kompa brak.

Oliwierkowe nowości- z racji tego,że chodzimy w krótkich spodenkach nożki niemiłosiernie poobcierane,a przedwczoraj do całego arsenału siniaczków i strupków doszło zadrapanie na twarzy,które zdobył u rodziców na działce,bo przecież dzieć nie może chodzic z raczke z dorosłym.Woli chodzić sam i swoimi scieżkami,wtedy jest fajnie.Tylko dla matki mniej fajnie,ja sie przewróci i podrapie!

Sezon truskawkowy w pelni,wiec zajadamy sie ciastem z truskawkami,galaretką i bita śmietaną wlasnoręcznie wykonanym przeze mnie!Pycha.Nawet mój synek się zajada (oczywiście truskawki są beee,więc zjada resztę) i jakos jest nam tak slonecznie i radośnie.

A wczoraj wybralismy sie nad jeziorko.Posiedzielismy na kocyku,powygłupialismy i nawet ja i Oliś moczyliśmy nogi w jeziorze.Bylo fajnie.

A oprócz tego już od około miesiąca ogarnęła mnie ogromna chęć na drugiego bobaska.Tlucze się to we mnie strasznie,ale im bardziej się zastanawiam,rozważam tym bardziej coś mówi mi "jeszcze trochę poczekaj" ale tak chyba jest zawsze. Porozważam jeszcze kilka za i przeciw i może,może.... Och baaaaaaaaaaaardzo bym chciala!!

A oto zaległe foteczki:

Luzaczek

Na działce

Przy domku letniskowym

Przyblokowy "plac zabaw"

Wczorajszy wypad


Dodaj komentarz


hotarcia.mylog.pl 2006-06-16

ojojojoj :) Czuje sie tak wyrozniona ze och i ach :) Jest mi niezwykle milo :)
Ale wiesz co ?? wpadlam na genialnego pomysla :)
podeslij mi swoj numer telefonu (do domku najlepiej a jak nie to na komoraska ), wtedy sobie pogadamy- zwlaszcza o tych drugich bobaskach ;) Musze ci cosik na ten temat powiedziec, ale to prywatnie ;)
zostawiam swoje gg 9730319 i jak cosik maila : anela4@wp.pl.
no i teraz to juz tylko czekam na odzewa ;)
usciski dla Oliwcia :)

p.s. kawusia swietna a i ciacho niczego sobie ;)

osaczona-ja 2006-06-16

co tu się dziwić, skoro śliczna Mama to i śliczny Syn :)) pozdrawiam ;)

Lilypie Kids Birthday tickersLilypie Kids Birthday tickers
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]